zpět v Praze...

Stěhování proběhlo v sobotu a my jsme zpět v Praze...jediné co je tady lepší?...rychlý internet... ale co, zase si zvykneme... Navíc hned vedle nás probíhá velká stavba bytového komplexu, takže Julie nemám moc klidu na spaní a občas pracují i v noci...no je to normální?! Pořád ještě vybaluju a nic nestííííhám...

Dnes jen v rychlosti...poslední fotky co jsem udělala na zahradě, bylo krásně :o) zato teď ...nevím jak u vás, ale tady je děsná mlha, smog a zima, přišlo to nějak rychle a já né a né si zvyknout...








myslím, že až vyroste bude velký pomocník... už teď jsou vidět zahradnické sklony :o) 
R.

3 komentáře:

  1. Páni, Jůlinka je nádherná, moc pěkné fotky! Ať jste spokojení:-*.

    OdpovědětVymazat
  2. Šárko, moc díky za komentáře...vždy potěší :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé to bydlíte určitě kousek od nás :)) taky se u nás staví ohromný byt.komplex.... no já si tu tedy najdu víc kladných věcí než jen rychlý internet :) ,ale chápu, že někomu může být někde i líp :)
    Nádherné fotky!! Nádherná Julča.
    Už jsem si Vás uložila do odkazu blogů na tom svém... mělo by Vás číst a prohlížet víc lidí...mně se u Vás moc líbí :)
    Martina

    OdpovědětVymazat