andělky...

Po delší době zase nějaká ta Tilda :)

...tahle je MOJE :) konečně... šedo-bílo-růžová... visí v předsíni... hned proti vstupním dveřím ... ještě tam bude jedna, kalhotovka... ve stejných barvách, ale ta je zatím ve střižně :)









... a tahle... přírodní...je dárek k vánocům...



hezký večer :)
P.S. díky moc všem za návštěvy, mám velkou radost :)
R.

8 komentářů:

  1. Piękne, ja też chcę takiego anioła.
    Beautiful & lovely.

    OdpovědětVymazat
  2. Oh my, what a wonderful blog you have! Your photos are adorable! I just found you on my reader list as a new follower of my blog. How nice!

    Warm wishes
    Anita

    OdpovědětVymazat
  3. Díky Kačko, jsem ráda, že jsi mne navštívila... Tvojí krásnou práci já znám, takže si cením komentáře! :)Hezký den!

    Neno, děkuji za krásný komentář a návštěvu u mě :)Hezký den!

    Dear Anita... thanks for visit of my blog I´m really joy! I love watching your blog, is beautiful and unique!
    Nice day
    Radus

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou nádherné!!!Krásná práce :-)
    Pavlína

    OdpovědětVymazat
  5. ZDRAVÍM, NÁDHERNÉ ŠITÍČKO.
    JSOU TO VELKÉ KRASAVICE. MOC POVEDENÉ.
    CELÝ BLOG SE MI VELICE LÍBÍ.
    PŘEJ DALŠÍ POVEDENÉ TVOŘENÍ A PŘÍJEMNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. díky, díky, díky za krásné komentáře a návštěvy!!! Mějte se fajn, Ráďa :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta první je sladká,úplně mě dostala a taky se mi moc líbí ta tvoje židlička!Michaela

    OdpovědětVymazat