jaké byly?

....byl to takový fofr, že jsem je pomalu nepostřehla. Kapr, salát a cukroví bylo vynikající, sníh se nekonal a televize... stejná jako každý rok... a užili jsme si to! :)
Nakonec jsem ozdoby nestihla udělat, tedy lépe řečeno... vzdala jsem to, nechtělo se mi poslední večer před štědrým dnem trávit s jehlou v ruce... takže stromeček byl stejný jako předešlé dva roky jen jsou navíc srdíčka z filcu. Fotit jsem moc nestihla sice jsem měla v plánu vše krásně zdokumentovat, ale nějak se nezadařilo a navíc je tma jak v pytli už ve čtyři a ten blesk... je to hrůza... tak jen něco málo...






U Julie jasně zvítězily hudební nástroje všeho druhu, leporela a mimi od babičky a dědy (to hned pro jistotu kousla do hlavy) :)

Doufám, že u Vás bylo taky fajn :)
R.

Žádné komentáře:

Okomentovat