překvapení... milé :)


Tak jsem dnes dostala své první ocenění a hned 2x :) Jsem skutečně moc ráda, že se můj blog líbí a dává mi to novou krev do žil :D. 
První ocenění bylo od Renči http://lezarts-renata.blogspot.com/ - tímto ještě jednou děkuji!
a druhé ocenění přišlo od Renči http://crafto-mania.blogspot.com/ - také ještě jednou díky!
To, že jste jmenovkyně se mi moc líbí, není to snad nějaké znamení :)

a tady je... již zmíněné ocenění: 





Pravidla jsou taková: Nechej odkaz na svém blogu na osobu, která Ti ocenění udělila. Vyber 5 blogů, které chceš ocenit. Tyto blogy nesmí mít víc jak 200 čtenářů - členů. Svým nominovaným blogům zanech ocenění na jejich blogu, aby věděli, že je chceš ocenit. Potom vyvěs ocenění na svém blogu. 


Dále pak vybrat 5 blogů... což není vůbec jednoduché, protože těch je daleko víc... míst, kam se moc ráda vracím, čerpám inspiraci a vůbec ... prostě se tam cítím moc a moc dobře! No a tady jsou:



tak a je to... každá z Vás si toto ocenění zasloužíte, doufám... že z něj budete mít taky takovou radost jako já.

Hezký večer všem, Ráďa 



5 komentářů:

  1. ...wow,mé první ocenění-moc si toho vážím DĚKUJI!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Radííí, jsem moc poctěna! Móóóc děkuji!!! :) Příjemné příští dny!

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Ráďo,děkuji moc za ocenění mému blogu!
    To potěší...
    Přeji krásné dny.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Hola,me gusta tu blog y la conejita como la de syra,saludos

    OdpovědětVymazat