dort...




Před odjezdem na hory měla Julie svoje první narozky (ještě jednou díky všem za přání :). 
Chtěla jsem něco trošku jiného, než je dort s jedničkou :)... nechala jsem se inspirovat u holek v zahraničí a  dort s vlajkama mě okamžitě padl do oka... máme je v pokojíku, tak proč né na dortu :)
Korpus je klasickej světlej piškot, uvnitř pařížská šlehačka, nahoře vanilkový krém a bílá šlehačka plus cukrářské stříbrné perličky. Na vlaječky potřebujete dvě špejle, barevné papíry, herkules a šňůrku, já použila bílou sněhurku. Vlajky jsou cca 2cm velké. Jednoduché a vypadá to parádně.
No a aby to nebylo Julii líto... měla i tu svíčku :)




Hezký večer :o)
R.


13 komentářů:

  1. Zdravím Radush,
    dort je nádherný moc se Ti povedl!!!
    Dodatečně přeji krásné malé princezně vše NEJ
    k narozeninám.
    Krásný večer.
    Petra

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj Peti, moc díky i za přání... vyřídím :) hezký večer, R.

    OdpovědětVymazat
  3. Maličká rozkošnááá, ako sa teší ♥ krásne fotky :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Radush, dodatočne želám všetko najlepšie malej princezničke, je zlatučká. Pá. Renata

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Katko, ona miluje svíčky... zapalujeme skoro každý den :)

    Ahoj Reni, děkujeme za přání :) pa R.

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Radko,
    jsi vážně úžasná! neuvěřitelně fotíš, moc se mi líbí fotky z hor i interiéru, Julie bude mít jednou krásné vzpomínky. Musím říct, že i dort musí splňovat moje nároky na design a tohle je přesně ono, jednoduchá nádhera a elegance v jednom! Díky za Tvé návštěvy a inspiraci, posílám pozdravy:-*

    OdpovědětVymazat
  7. Jak to vypadá, asi už nezbyl ani drobeček:-D. Příští rok si přispíším! Ale i tak přeji malé princezně krásnou cestu životem.

    OdpovědětVymazat
  8. Zdravím Radush, dort je moc krásný a hlavně fotky. Můžu mít dotaz ? Čím fotíš? Přeji krásný víkend!

    OdpovědětVymazat
  9. Jůůů...krása!! Chci být taky malinká :) Taky mě zajímá čím fotíš... ?? Máš fotky fakt pěkný!!!!! :) Chystám se koupit si zrcadlovku, tak mě to zajímá :) Díky M.

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Šárko, moc díky!... a přesně jak říkáš... i dort musí splňovat nějaké ty nároky :) Julii je to tak trochu jedno (hlavně, když je svíčička), ale maminka musí mít pěkné fotky :)) Já také děkuji za Tvé návštěvy a inspiraci, vždy se těším na Tvé nové příspěvky! ;-)

    Zdravím Lezarts, Tvé komentáře jsou krásné a vtipné :) a dort skutečně padl hned ten den :)

    Luci a Martinko, díky holky (jo a taky bych chtěla být někdy ještě malinká:)) K vašemu dotazu... fotím canonem EOS 350D, mám ho už 5 rokem a jsem s ním spokojená, dnes se dá už pořídit za hodně slušné peníze. Na Julii a portrétovky používám objektiv 50mm, venku ten seťák co byl u foťáku při pořizování (18-55mm). Na trhu jsou už lepší foťáky, ale mě to stačí (zatím:)). Fotky, ale i upravuji v programech, používám Lightroom 2 a Photoshop 3. Když budete chtít ještě něco vědět, pište!

    Přeji Vám všem krásnou neděli a udělaly jste mi vážně radost ;-) R.

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Ráďo, díky moc za odpověď. Opět se mi potvrdilo, že canon a samozřejmě šikovná fotografka :)) to je to pravé.Manžel mě láme do nikonu, že je kvalitněji zpracovaný, ale já se zamilovala do canonůůů. :))
    Pomrkávám po eos600D :)) ..díky taky za rozepsání jakým objektivem co fotíš, to je totiž nej oříšek...to momentálně řeším asi nejvíc.... je mi jasný, že úpravou fotky taky nějakou projdou, ale ten foťák je prostě základ :) Mějte se krásně holky :) m+F

    OdpovědětVymazat
  12. Krásný dort, zasněžená nádhera. Oslavenkyni dodatečně všechno nejlepší ;)
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  13. Martinko, jsem ráda, jestli jsem alespoň malinko pomohla... 600D to už je dělo :)Jde to hrozně kupředu a ten můj je prostě už stařeček... ale mám ho ráda :) Určitě je dobrá ta 50mm pokud budete chtít dělat fotky malého, je skutečně výborná! Mějte se krásně Jupíci :) pa R.

    Ahoj Ilono, vítám Tě!...díky za návštěvu, komentář a přání oslavenkyni vyřídím :) hezké dny, R.

    OdpovědětVymazat