novinky :)

Opět se hlásím po delší době, bohužel v posledních dnech mě až moc zaměstnává práce a nemám na nic jiného čas :( pracuji od rána do večera, lépe řečeno do noci :( No budu skutečné ráda až to všechno pomine a doufám, že budu mít čas abych ušila Julii šatičky na vánoce co mám v hlavě od léta, udělala jí krásný skřítky co jsem našla na pinterestu a taky nějaké ty dárky...

Dnes jsem si řekla, že se musím polepšit a taky trošku odreagovat... a nafotila jsem aspoň pár novinek u nás doma :) 



ubrousky od Bloomingville, zamilovala jsem se na první pohled :)...najdete na nordicday


zápisník od TineK... píšu si do něj návody pletení :)... najdete na bellarose



nové květiny v kuchyni :)... břečťan jsem ukořistila na hřbitově o dušičkách :) dala jsem ho jen do velké skleněné koule, no a amarylis je pro mě klasika na vánoce a protože letos budou u nás vánoce bílé a v přírodním duchu, volba byla jasná, koupila jsem ho v Hornbachu, mám ho cca 3 dny a už začíná kvést :) mám z něj vážně radost.



a tady už jen malá dekorace, tyhle mini šišky jsou parádní úlovek ze včerejší procházky :)



A nakonec ještě chci MOC poděkovat:


za nádherné ocenění, které jsem od nich dostala! Takže mé milé ještě jednou DÍKY!!! Musím říct, že tohle ocenění je vážně moc podařené :)



pravidla jsou jasná :)

1. Ocenění může získat jen blog  psaný v českém jazyce
2. Počet čtenářů blogu  nehraje roli
3. Blog, kterému cenu dáváte by měl mít originální obsah a být inspirací pro své čtenáře, jak z hlediska sdělovaných informací, tak třeba grafické podoby blogu
4. Pokud dostanete toto ocenění, pošlete jej dále - dejte ocenění dalším třem blogům podle svého uvážení
5. Ve svém příspěvku  zdůvodněte, proč danému blogu cenu dáváte
6. Autora oceněného blogu nezapomeňte informovat



no a já posílám dál....
protože její blog prostě zbožnuju a hlavně jí skutečně obdivuju jak vše zvládá, klobouk dolů! Je neuvěřitelně tvořivá a šikovná.... já myslím, že nemusím ani představovat, protože jí většina z vás určitě zná :)

protože je mi velmi blízká svým stylem a i když měla delší pauzu moc ráda k ní chodím na jukandu a pro insiraci :)

protože její práce je naprosto fantastická, je tááák šikovná. Tady platí 100x šikovné české ručičky :)

snad vám udělá ocenění radost :o)




loučím se s vámi, přeji krásný zbytek neděle.... já se jdu opět chopit jehlic, ať už to mám brzy hotové ;-)
pa Radush



4 komentáře:

  1. Radu, v první řadě Ti chci moc poděkovat za ocenění, TAKOVÁ POCTA!! Mám velkou radost ;-)!Jinak z těch ubrousků jsem nadšená, chtěla jsem takový motiv na polštáře, ale nevím, jak ho tam dostat ;-)protože na ty od By nord nemám...Nad diářem Tine K jsem už taky přemýšlela, ale chtěla bych ho i s tím šedým perem :-). No a nakonec tvoje aranžmá je zas tak krásně něžné - jak ty to děláš??? Jsi moc šikovná a krásně fotíš!! Snad si najdeš víc času na to, co potřebuješ a taky na nás tady ;-). Myslím, že jsi udělala rozumný krok ve své práci(vím z FB)...
    Tak krásný zbytek neděle!
    K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kačko ahoj:) není zač, zasloužíš si ho! jj taky jsem chtěla polštářek, nebo spíš polštář, ale přesně ty ceny :( pero jsem taky chtěla, ale to nové se mi tak už nelíbí a to staré už nemají... no a co se práce týká je to vážně teď masakr, mamka je tady v Praze a hlídá, já makám... pořád, Julie protestuje, protože chce mamiňu a taťka protestuje taky, protože je na chalupě sám... no rozvrácená celá rodina :D, ale snad to už brzy skončí...jak já se těším až dodělám poslední objednávku... mám tolik nápadů, ale zatím bohužel zůstávají v hlavě... no neutečou :) paa, krásný zbytek neděle :) R.

      Vymazat
  2. Milá Radush, gratuluju moc k nádhernému ocenění ...... Marki
    PS: Úžasné poklady,.... ty "ubrousky" mě fakt dostaly

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne dekorácie a samozrejme gratulujem k oceneniu. Andrea

    OdpovědětVymazat