ulítávám si na vážkách...


tak první vlaštovky z mého plánu na rok 2013 už jsou doma :o)
Mísa je naprosto fantastická a velká!!!... mám k ní historku s reklamací, s něčím takovým jsem se totiž u nás ještě nesetkala... mísa přišla a byla prasklá, prasklinka malá cca 1,5cm na okraji, ale vidět byla a i když jsem na mísu použila slevový kupón a vyšla mne na polovinu, byla jsem nešťastná, takže co s tím... zavolala jsem do Bella rose a dozvěděla jsem se, že nic nemusím posílat zpět, stačí nafotit a podle fotografií se reklamace posoudí, ještě ten den jsem obdržela mail s kladným vyřízením a druhý den jsem měla novou mísu doma... jak říkám něco neskutečného!... DÍKY BR! :) 
No a svícínek... hrozně dlouho jsem po něm toužila a přiznám se, že jsem si z něj sedla na zadek, je nádhernej a už teď vím, že budu dokupovat... nedá se svítit ;-)
Obrázek s vážkou jsem chtěla také dlouho, ale nějak nebyl čas. Trošku mě potrápil, ale je hotovej a to je hlavní... rámeček - Ikea, je přetřený na černo a líbí se mi i ten velký formát.













Taky jsem vytáhla opět keramické vážky od Šárky z ma maison blanche, které zbožnuju!







no a tady svítící :o)




 Mějte se tu krásně, klidný víkend a za týden zase tady... my jedeme v neděli na týden na hory, Josefův Důl volá;-) a já se vážně těším, že týden neuvidím jehlice, háček a nebo šicí stroj a protože si nemám čas přečíst časopis (o knížce ani nemluvím ;-))... vybavila jsem se :D




Radush :o)



5 komentářů:

  1. Radush, krásne vecičky si si zaobstarala. Vážky a motýle to je aj moja srdcovka. ja som si kúpila dva obrázky vážok v Ikey. Svietniček s vážkou, tak po tom už poškuľujem dlhšie a tie porcelánové vážky, no to je fantázia.Ja mám od Šárky motýľov. No jednoducho krása u Teba je ako vždy. Príjemnú dovolenku na horách. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Radush, nádhera ....... vážky miluju a ty tvoje se mi moc líbí .......krásné fotky ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Radush-se tady kochám, máš to moc krásné!! Ty svícínky(vážky, motýlci a se zvířátky-ty se moc povedly!!)
    Tvůj plán na rok je mi velice sympatický!! :o))
    Já mám lahev na vodu a teď jsem včera objevila sklenice :o))) takže...
    A sova-polštářek...je už doma!! Je krásný a barvy jsou něžné...
    Měj se moc hezky!! Jarka

    OdpovědětVymazat
  4. Nádhera. Asi začnu ulítávat taky:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Radu nádhera! Sakra, potřebuji nějaké nové deko!:-) Užij si hory, papa

    OdpovědětVymazat