Advent...

...letos díky řemeslníkům jsem nachystaná v předstihu ;-)... protože nemůžu pracovat, dala jsem se do dekorování (do dnešního dne, totiž u nás nebylo opravdu skoro nic co by mělo připomínat podzimní, natož vánoční čas).

Letos u nás vede bílá, hvězdy, přírodní materiály a zvířátka :o)

A taky jsem se zamilovala do koulí, spíš kouliček...s nápisem LOVE, které jsem ukořistila (poslední tři kusy) v mé oblíbeném Butlers, spolu s veverkama. Miluju to tam, kdo zná... určitě chápe ;-) 
Vše ostatní je z loňska... takže jsem dnes vytáhla krabice s nápisem Vánoce a užila si nádherné dopoledne, krása a pro mě luxus!!!











hezký páteční večer a díky moc za návštěvy, mám velkou radost :o)

s láskou Ráďa






10 komentářů:

  1. Mila Radanko, sila krasy je v jednoduchosti... Jemny, presto tak decentni adventni venec je tomu dukazem.
    Diky za Vas blogovy navrat... :)))

    Krasny prvni adventni vikend

    Marketa

    OdpovědětVymazat
  2. Čisté, jednoduché a nádherné. Přeji hezký večer a pohodový první adventní víkend.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné, jemné a čisté. Presne toto mám u Teba rada. A ten Tvoj nový stôl je úžasný. Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Raduš,nádherné a jednoduché!Butlers je též můj obíbený obchod moc se mi teď líbila skleněná koulička a uvnitř bylo peříčko než jsem se rozmyslela byla pryč...to je u mě normální:)
    Přeji krásný víkend.P.

    OdpovědětVymazat
  5. Teda, to je nádherné! Dneska jsem zrovna vysvětlovala kamarádce, jak bych použila ty parůžky, kdyby mi nějaké sehnala :) a větvičky s peříčky máme taky! Díky za úžasnou inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  6. Mmmm, ten Broste podnos je úžasný, doteď se ťukám do čela, že jsem tenkrát nekoupila, dokud ještě byl. Se svícny moc dobrý tah ;), také se budou hodit kdykoli, takové věci jsou k nezaplacení. Butlers jsem zatím stihla jen letem světem, bohužel, ale při sebemenším zastavení se bych tam asi nechala celou mateřskou :). Veverku jsem jen v blesku pohladila, kouličky v reálu neviděla, ale moc jim to u Tebe sluší! Krásná výzdoba, jako vždy ;). Zdravím a krásnou adventní neděli mějte, pa :-* M.

    OdpovědětVymazat
  7. Radush, to je kráááása ....... Marki

    PS: přeji ti krásný a pohodový první adventní víkend !!!

    OdpovědětVymazat
  8. RADUŠ, MOC TĚ ZDRAVÍM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JSEM RÁDA, ŽE JSI ZPĚT.
    VŠE MÁŠ VELICE HEZKÉ. OPRAVDU SE MI U TEBE LÍBÍ. JEDNODUCHÉ A KOUZELNÉ.
    STŮL Z PŘEDCHOZÍHO PŘÍSPĚVKU JE PARÁDNÍ.
    MĚJ SE KRÁSNĚ A UŽÍVEJ SI PŘEDVÁNOČNÍ DNY V KLIDU A POHODĚ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  9. kdybych mohla, odstěhuju se na chvilku k Tobě... :) Hm...nádhera :)

    OdpovědětVymazat
  10. Čistá krása:-) Tady nebude určitě chybět adventní pohoda:-D!

    OdpovědětVymazat