Pátek...

... pro někoho konec pracovního týdne, pro mne den jako každý jiný.
Dnes jsem měla trošku den blbec... zničila jsem si práci, na které jsem pracovala dva dny a dvě noci... dnes jsem měla tyto tři zakázky odesílat. Bohužel jsem si těsně před balením celou tuto práci polila kafem... no někdy se ouplně nezadaří :( Takže to vše musím udělat znovu... no nic, tak to prostě chodí, ale naštěstí nejde o lidský život. 
Musela jsem si udělat radost kytkou při nákupu, abych si zvedla náladu a hlavně dostala energii na další výrobu ;-)
Tulipány miluju! Škoda, že u nás není takový výběr v květinářstvích jako venku, přijde mi to pořád na jedno brdo... růže, karafiáty, gerbery, hrizantémy, pár  frézií a tím to končí... a to nemluvím o tom, že kytka dost často nevydrží, škoda.
Doufám, že vám se dnes dařilo o dost líp než mně a čeká na vás zasloužený víkendový odpočinek.
Bílo-modrou cukřenku jsem kdysi vyhrála v aukci na aukru a mám jí moc ráda, má úžasný jemný motiv... jsem dnes tak mimo, že jsem jí nevyfotila v detailu :D... tak příště. Pro bílo-modrou keramiku, nebo porcelán mám vůbec slabost, vy co chodíte na můj pinterest možná tušíte, pár kousků bych si konečně moc ráda pořídila... tak uvidíme, jak se zadaří ;-)






malá změna v jídelně... no vlastně ona je to velká změna ;-) myslím, že nemusím psát co to je :D



já je vážně miluju... ale kdo ne ;-)


Užijte si krásný víkend, odpočívejte a rozmazlujte se! ;-)

p.s. jsem moc ráda, že je nás víc s malými či většími úchylkami, krásně jsem si početla a zasmála, jste úžasné :-* díííky!

s láskou Ráďa







15 komentářů:

  1. Pekný večer, .. tulipány sú jednoducho naj... úžasne fotky.

    Chcem sa opýtať ako si "renovovala" (ak možem tykať) to prestieranie, to je ak dobre vidim IKEA ..máme ho doma, ale pri detoch už má svoje za sebou, veľmi ma zujalo ... čím a ako je natreté, ďakujem za odpoved.

    Gabriela

    OdpovědětVymazat
  2. Doufám, že ti fešáci "tulipány", zažehnali ten den"blbec" a užíváš si příjemný večer:-D Miluji tulipány!!!

    OdpovědětVymazat
  3. U vás je tak krásně!! Takový stůl už dlouho sháním...věřím, že na mě někde čeká...a tak pořád hledám...to stínidlo je z ikey nebo tine k ?? Moc díky a přeju klidný víkend.

    OdpovědětVymazat
  4. Tulipány sú krásne, škoda, že vydržia krátko, ale i to postačí na veľkú radosť. Nádherné fotky Radush. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. To se tak někdy stane Radu, myslíme, že jsme s prací u konce...ale jak píšeš, když nejde o život...
    Ta cukřenka je krásná a těmi kytkami máš pravdu - naštěstí je doba tulipánů...
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný odstín stolu, a ty decentní barvy tulipánů vypadají nádherně. To bych se pořád chodila kochat a nabíjet energii :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Připojuji se k "MyWay" se stejným dotazem...natíráš, lakuješ nebo máš nějaký osvědčený spray ? Také tykám - snad to nevadí :-). Vykání mi na tomhle krásném a přátelském blogu přijde příliš formální...

    OdpovědětVymazat
  8. Všem vám moc děkuji za návštěvy a komentáře :) Omlouvám se, ale odpovím hromadně... stůl je vyrobený na míru, byl v surovém stavu, barvu jsem míchala sama, pokud budete chtít někdo kontakt, písněte a ráda pošlu.
    Jinak ano prostírání je z Ikea a je normálně natřené bílým rozředěným balakrylem ve dvou vrstvách.... máme ho asi 2-3 měsíce v téhle úpravě a zatím drží ;-) Pokud jde o stropní lampu je to TineK.

    Tykání je vítáno mé milé! ;-)
    Ještě jednou díky a přeji krásné blogování a pohodové dny, Ráďa

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný večer Raduš,
    moc se mi u vás líbí máte krásné bydlení a jste moc šikovná.
    přeji krásné a pohodové dny Adéla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zdravím Adélko a moc děkuji za návštěvu a pochvalu, mám vážně radost :) hezké dny R.

      Vymazat
  10. Rado, to je skvele. Ty jsi tak DIY zrucna az se nestacim divit. :) Tajne obdivuji a kocham se vzdy u Tebe s cim prijdes novym.
    Prostirani je opravdu dobry napad, takovy ala Tine K pocin a vypada to moc pekne. At zije balakryl :) taky ho miluju.

    Hodne energie, sil a radosti... a more cokolady k tomu :)

    Zdravim a mavam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Markét, díky moc za návštěvu :)... nojo já jsem hrozný tvořivec, kdybych an to měla víc času, vůbec bych se nezlobila :D mám takový nápadů... posílám moc pozdravů paaa :)

      Vymazat
  11. Krásné jako vždy... nemohla jsem si nevšimnout, že proběhla změna celého lustru... ten z Bella Rose se vám už nelíbil?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, ale tuhle lampu od TineK jsem měla vysněnou, předtím nebyla... lustr půjde do chodby. Nad stolem je podle mně tento typ lampy přece jen lepší.... vrhá světlo opravdu jen tam kam má... vadilo mi trošku, že původní lustr svítil všude..., ale to si člověk uvědomí až když zrealizuje. Navíc tohle je opravdová elegance a nadčasovost ;-) Mojí kuchyni čeká rekonstrukci... tedy jen tu pracovní část, jídelní kout kromě židlí zůstane stejný a celé to chci opravdu jednoduché a hlavně nadčasové...
      Děkuji za návštěvu, hezké dny :) R.

      Vymazat
    2. Tak to jo, díky za postřeh, taky jsem ho měla v merku, tedy ten původní... a do obýváku ten velký... líbilo se mi takové to romantično, které to do toho interiéru vneslo... ale zase se mi zdála ta jedna žárovka nad celý stůl málo... tak říkáte, že svítil až moc? Koukám, že i obývák se pomalu posouvá víc a víc do nordic stylu, že?

      Vymazat