PRVNÍ ADVENT












První advent je tu 

U nás je výzdoba velmi jednoduchá, lehce přírodní... v barvách black & white.
Moc jsem se těšila, že letos vůbec nebudu muset vymýšlet adventní svícen. V letě jsem si ke svým kulatinám udělala velkou radost bílým kubusem a teď jsem ho pouze dozdobila číslicemi. Konečně se našel čas ( jedna prodloužená noční směna :)) na výrobu pár papírových stromečků, navíc jsem zjistila, že mě to tak baví, že bych si ráda zakoupila nějakou knížku o skládání origami... takže pokud máte někdo nějaký tip, písněte budu moc ráda. Julie už ty co jsem stačila vyrobit, postupně přenosila k sobě do pokojíčku, takže tam má takový malý les :). Ještě jsem ušila pár hvězdiček. A nesmí chybět hyacint, taková už klasika.

Užijte si v klidu a pohodě tu první adventní neděli!

s láskou
Radana






13 komentářů:

  1. Krásne dekorácie Radu. Prajem Tebe i Julinke krásnu adventnú nedeľu. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc děkujeme, Vám také ♥ :) paa R.

      Vymazat
  2. Ráďo, páni, moc krásné. Chtěla jsem se zeptat čím fotíte, Vaše fotky jsou takové krásně "zamlžené" nebo jak bych to nazvala :). Nebo je nějak speciálně upravujete?

    Ten stromeček jsem taky vyráběla. Origami miluju :). Můžu doporučit knížku od Kate Lilley/ MiniEco a nebo web http://www.origamispirit.com/

    Pěkný advent Martina

    OdpovědětVymazat
  3. A jak se ty stromečky skládají, prosím?

    OdpovědětVymazat
  4. Kubus bol vyborna narodeninova radost...a nadherne dekoracie-vsetky...jana

    OdpovědětVymazat
  5. Radanko, moc krásné fotky..... přeji ti krásný "zbyteček" první adventní neděle ..... Marki

    OdpovědětVymazat
  6. Kráaasné, také jsem se dnes užívala adventní zdobení ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Radu, koukám, že jsme použily na kalendář stejný materiál :o)
    Moc krásné, a nejen ten kalendář!
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Je to krásné... Obdivuju smysl pro jednoduchost. A Kubus v bílé je top! Lucka

    OdpovědětVymazat
  9. Radko, moc krasne sladene. Hezke adventni dny, Katerina

    OdpovědětVymazat
  10. Máte to doma opravdu krásné, moc hezké fotky! Přeji krásný adventní čas :)) Evi

    OdpovědětVymazat
  11. Ráďo, to je zas krása! Pléd se mi mooooc líbí a ty polštářky!!!:-o Hvězdička je úžasná, krásně do všeho zapadá. Pohodový advent, Martina.

    OdpovědětVymazat
  12. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde miliony klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Kolektivní rozum Obchodníci, kteří využívají eToro's CopyTrader™, mají o 60% větší pravděpodobnost ziskovosti

    Otevřené obchody na eToro: 227,651,647

    OdpovědětVymazat