ZMĚNA









Dnes malé nahlédnutí do mé ložnice, kterou čeká proměna. Nebyla tak úplně v plánu, ale nakonec bude nutná. Spojení dílny a ložnice totiž není vůbec ideální, ale bohužel to jinak nejde. Jsem v situaci, kdy bych potřebovala jednu celou místnost jako pracovnu. O její proměně, ale až příště, protože zatím je jen v mé hlavě.

Podařilo se mi ale konečně zbavit komodu stále odložených (většinou pracovních) věcí a udělat si zde malý koutek pro sebe. Ráda bych zde ještě měla menší zrcadlo a mám v plánu sem přemístit moje další nezbytnosti z koupelny (kde není úplně ideální světlo). Nikdy jsem si nedávala žádná novoroční předsevzetí, ale letos jsem si slíbila, že se konečně budu věnovat taky sobě... asi je to i tím přibývajícím věkem ;-) Takže jsem začala investovat do kvalitní kosmetiky, pořídila jsem si nové štětce a i vysněnou paletku očních stínu Naked 2 Basic od Urban Decay. Nic lepšího neznám, kdo má... ví o čem mluvím, ta jemnost je opravdu fantastická!


Taky máte někde ten svůj koutek?

Hezký večer!
Radana




10 komentářů:

  1. Basics2 mám v plánu!! Ale nejdřív nový sklo:-D. Chjo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie jsou super, ale to Ty víš, když už máš ty velký :D a jaký si budeš kupovat sklo, já musím taky... chtěla bych novou 50mm/1,4 a taky nějaký širší a to nevím jestli 35, nebo ještě něco víc??? ale určitě pevný... je to hrůza, viď :D

      Vymazat
  2. Já bych nejraději předělala ložnici celou,nebo spíš vyměnila nábytek,není to můj styl.. dostala jsem ji věnem s manželem ;-) a protože je to masiv a byla drahá,musím ještě pár let vydržet.. :-/ A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí musím předělat kvůli prostoru, je malá a tím, že tam mám velký, dlouhý pracovní stůl a ještě šuplíky, je to docela oříšek... materiál mám už úplně všude :( a potřebuju, aby to bylo všechno schovaný, dost se mi tam práší... z látek je prach... To chápu, masív něco stojí.

      Vymazat
  3. Děkuju za tip na stíny. Přesně takové sháním a pokud jsou velejemné, děkuji na stotisíckrát. Hned je dávám na dej mi dárek! :D :-*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olí tyhle jsou malý, takže super, že je můžeš vzít všude a jsou matný. Ty první tři co udělali jsou větší a metalický. Tyhle jsou opravdu TOP a to jsem toho vyzkoušela dost i drahý značky. Můžu jen doporučit! paaa :-*

      Vymazat
  4. Radí to je náshera! DW už mám konečně doma a ještě Dyptique svíčku, po které toužím už táák dlouho. Pak dej vědět, jaké jsou. U Martiny jsem čichala růži a nádhera ;-). Jůů a pošli banner :-D! Měj se krásně a ať jdou změny hezky od ruhy, tším se na další krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj já vím, viděla jsem na IG, já jsem hrozná, ale asi bych ráda i ty zlaté s hnědým páskem :D Ty svíčky jsou úúúžasný a tahle mimosa voní nádherně. Určitě to chce si zajít do Ingredients a všechno to očuchat. To co jsem si myslela, že mi bude vonět, tak mi nakonec smrdělo... jsou intenzivní. Dřeva bych o nich nezvládla vůbec a to je mám ráda. Ještě mi voněla růže, jasmín a pak frézie... což jsou ty čisté vůně... No uvidíš, udělej si cestu do Prahy a já tam ráda půjdu s Tebou ;-) Ten krám je droga!!! :D Budu mít snad už brzy nové logo, tak pak hned pošlu :-* díky paaa

      Vymazat
  5. Moc hezké. Bohužel svůj koutek nemám, ale snad někdy...

    OdpovědětVymazat
  6. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Přidejte se k úspěšným - Spojte se s více než 4,000,000 investorů a obchodníků ze 170 zemí

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat