VĚNEČEK A LÉTO





Prázdniny... dlouhé večerní procházky, vlastní úroda na zahradě, les a čas na úplně obyčejné věci. To je naše léto na chalupě ;-) Těším se na to vždy celý rok. Bohužel už je to jen na dva měsíce, dříve jsme bývaly i měsíce 4, teď už to jinak nejde... vždy to tak rychle uteče. 
Přírodní věneček patří k našim oblíbeným každý rok. V poslední době oblíbený doplněk k focení, ale i na svatbách (přesně můj šálek kávy ;-))... miluji přírodní a obyč svatby, výzdobu. Je velmi jednoduchý a nestojí to nic, jen čas, který věnujete výrobě a natrhání květin na louce. Pokud vyberete materiál, který vypadá dobře i po uschnutí, můžete mít krásnou vzpomínku na léto ;-)
Použít můžete opravdu všechno, já chtěla aby byl čistě jen z louky, ale můžete i koupit nevěstin závoj, statici, nebo levanduli ze zahrádky. Letos jsem přidala malé makovičky a z těch jsem nadšená. Mám jich plno i do vázy a vypadají překrásně, možná jste už viděli na mém IG. 







Moc chci poděkovat za všechny komentáře a podporu, maily co posíláte! Jste vážně úžasní a já děkuji z celého srdce, že pořád chodíte na blog, že jste nezapomněli, i když moje přestávka byla tak dlouhá. Užijte si krásné prázdniny, dovolené pokud jedete, šťastné cesty a ať si přivezete domů spoustu krásných zážitků, protože to je to nejvíc ;-)

s láskou 
Radana


7 komentářů:

  1. Uzivejte holky ;-). My taky jedeme na venkov. Uz se na ti tesim <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti to je stejně nejlepší dovolená, žádnej stres a pohoda! ;-) Tak si to užijte, papa R.

      Vymazat
  2. Nádherné fotky, fakt ti závidím takový výlet :)

    OdpovědětVymazat
  3. Прекрасные фотографии!

    OdpovědětVymazat
  4. Věneček je nádherný, je to ta pravá letní romantika... také si užíváme letní měsíce co to jde :-)

    OdpovědětVymazat