advent...


Tak už je tady, první adventní neděle... musím říct, že jsem se na to tak těšila a nakonec jsem stihla udělat jen adventní svícen, ozdobit pár větviček, plus pověsit nějaké to srdíčko či deko na venkovní dveře a udělat dva svícny... Julie marodí už týden, stále má teploty a já se také necítím zrovna fit... Doufám, že tento týden bude snad už lepší a my se z toho brzy dostaneme... přeji vám ať si užijete tu první adventní neděli v klidu a pohodě a hlavně ať vás netrápí žádný virus! ;-) 






svícínky jsem viděla u nás v takovém úžasném krámku, kde bych vždy nechala nejradši všechny peníze, ale to jaksi nelze a jich cena připomínala drahotu ... takže jsem si řekla, že si je radši vyrobím. Jsou skutečně jednoduché, potřebujete....skleničky (měla jsem doma, jsou to ty nejobyčejnější z Ikea), pak bavlněnou krajku, jutový provázek... můžete ještě dozdobit třeba malou šištičkou, nebo srdíčkem, prostě jak se každému chce a líbí :) a tavnou pistoli, je dobré to na pár místech trošku přilepit... a je hotovo! 


pohodovou neděli mé milé ;-)
R.

19 komentářů:

  1. Radu moc krásné, líbí se mi originální a jednoduchý adventní svícen! Je báječné, jak jej každý dokáže uzpůsobit dle své fantazie:-). Pohodoou adventní neděli i Tobě a ať je líp.

    PS: Máš ode mě mailíka...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šári díky, měla jsem takový v hlavě už delší dobu a nakonec jsem padla v jednom obyč zapadlém květinářství na tyhle hliněné mini kryty na kytky a bylo rozhodnuto, byly i za směšný peníz ve výprodeji ;-) hezké dny, R.

      Vymazat
  2. Radu, aj keď si nestíhala ako vravíš, nazdobené to máš nádherne. Prajem Vám krásny advent a hlavne skoré uzdravenie tebe aj Julinke. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko děkuji moc za přání zdraví, zatím je to takové nijaké, tak uvidíme ;-) krásné dny! :) R.

      Vymazat
  3. Radushko, děkuji ti za návštěvu na mém blogu i krásný vzkaz, který jsi mi tam nechala, ......... fotíš nádherně, fakt klobouk dolů, nádherné, čisté snímky,jsem z nich unešená, jsi vyučená fotografka nebo amatér ??? ........... Věneček ze šišek se ti moc povedl a ty nazdobené skleničky - nádhera, moc ráda k tobě chodím nakukovat ........... přeju ti krásný a pohodový "první adventní víkend" a už žádné viry, bacily ani nemoci .... Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko ahoj :) ano ano jsem vyučený fotograf, ale to co já jsem se učila dnes vůbec nepoužiji. Školu jsem dělala z větší části ještě za totálu a učila jsem se fotit v ateliéru na OP, vyvolávala fotky klasickou metodou v černé komoře, ručně retušovala atd... dnes je to úplně něco jiného, na vše jsou programy a foťaky digitální, což zase umožňuje spoustu jiných věcí ;-) Nikdy neříkám, že jsem fotograf, protože si myslím, že by to bylo troufalé ;-) je to moje hobby, na které teď bohužel není tolik času, taky by to chtělo kvalitnější výbavu a pak stáááále se zdokonalovat :D... no snad se mi poštěstí koupit si příští rok objektiv po kterém toužím, tím začnu ;-)... paa a krásné dny! R.

      Vymazat
  4. Zdravím Radush,
    moc krásné dekorace a ty fotky ...nádhera! Přeji ať jste brzo fit...a můžete si užívat předvánoční atmosféru podle svých představ! Krásné dny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci ahoj, vždyť vy to máte doma taky moc krásné ;-) snad už budeme brzy fit, zatím to moc nevypadá :( díky! paa R.

      Vymazat
  5. Hop a je to, krásná dekorace! Hlavně při tom tvoření popíjej nějaký posilovač, proti bacilům, ať si Vánoce užiješ v pohodě:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na popíjení už jsem úplně zapomněla, ale teď po 22měs. pauze bych mohla vlastně zase začít :D... no ono to vlastně bylo 22 + dalších 9měs. že? :) no to už je doba... což mě napadá, že si letos budu zase moci dát medovinu!!! paa R.

      Vymazat
  6. Radko, mas krasnou vyzdobu. Moc se mi libi ty sklenene svicinky. Preji Ti krasny adventni cas!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Katko, děkuji za návštěvu... jj ze svícínku mám velkou radost, nakonec jsem dělala ještě kamarádce... krásné dny! :)R.

      Vymazat
  7. Radko, u tebe je vždycky ruku v ruce vkus, elegance a dobrý nápad!
    Přeju tobě i Jůlince hodně zdraví, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helí, Ty jsi zlatá ;-) moc děkuji za pochvalu! a díky, snad už to brzy odejde... hezké dny! :) R.

      Vymazat
  8. Neviem sa vynadívať, ak si šiškový veniec robila sama, tak smekám. Moc krásne vyladené. Viróza asi zúri všade, nás tiež neobišla ale už sme fit. Prajem Vám skoré uzdravenie, nech si adventný čas užijete v plnej sile a zdraví. Pá. REnata

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Reni moc děkuji! Jsi zlatá! Věnec jsem dělala už v listopadu a teď dala pod něj jen srdíčko... přesně tak, všichni marodí... je to takový začarovaný kruh, ale né a né to odejít :( no do vánoc to snad stihneme :D krásné dny, paa R.

      Vymazat
  9. Radu..tak nějak jsem se zasnila .. díky moc za ten pocit čistoty a jednoduchosti !! Tvůj věcný minimalismus je prostě potěcha..není důležité, jak drahá věc se fotí..ale jak se fotí..a hlavně ..co to v člověku zanechá..Vám/Tobě..velká gratulace !!!
    Přeji pohodový Advent, plný smíchu a radosti.. Věrka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věrko vítám Tě u mě :) a moc děkuji za krásný komentář, moc mne potěšil! Fotím moc ráda, ale pořád je co zdokonalovat ;-) Krásné a pohodové dny... Radana

      Vymazat
  10. Nádhera, Radunko!!!
    Venca

    OdpovědětVymazat