betlém...


To je ON, náš nový plstěný betlém... mám z něj obrovskou radost! :)
Inspirací mi opět byl pinterest, pak jsem hledala na etsy.com a nakonec jsem ho našla u nás na fler.cz. Je to to nejbarevnější co u nás doma momentálně najdete, ale je tak překrásný, že jsem nemohla jinak ;-)
Pokud by se také někomu něco takového líbilo, mrkněte se určitě na fler, najdete jich tam víc, stačí si zadat betlém :) a tento byl pořízený u Olipoli.


Zakoupila jsem ještě tuto malou vílu a ta bude viset nad postýlkou Julie, ale to snad už příště... 

Užijte si krásný zbytek soboty! :)
pa Radush

3 komentáře:

  1. Radushko, je nádherný,.......... já na Fleru pokukuju po vyřezávaném ze dřeva, moc se mi líbí "zvířátka na statku" od Vrajenky, ....... přeju krásný a pohodový první adventní víkend ..........Marki

    OdpovědětVymazat
  2. ahoj Marki, teď jsem na to koukala, má nádherné věci! A zvířátka ze statku jsou vážně nádherný, moc se mi líbí i ty malinký ptáčci, díky za tip :) také Ti přeji krásný a klidný první adventní víkend, Ráďa

    OdpovědětVymazat