OFFICE V NOVÉM















Dnes příspěvek o jednom z mých pracovních koutů, který dostal nový kabát (ten druhý také, ale o tom zase příště). Po několika letech jsem se dočkala nového počítače, po kterém jsem dlouho toužila. Samozřejmě, že musel splňovat určité parametry a to i po designové stránce... lidé co mají stejnou deformaci jako já, určitě chápou ;-) Proto, to nebylo úplně jednoduché a bohužel to trvalo docela dlouho, ale teď už všechno funguje tak jak má a já jsem opravdu spokojená. A protože nesnáším kabely, vymyslela jsem si takovou malou vychytávku a na zadní stěnu stolu přidělala bílou desku ze sololitu.

Dnes jsem si vše krásně užila... udělala si kafe do nového hrnečku od Madam Stoltz (do kterého jsem se zamilovala na první pohled) a nechala se pohltit tou krásou na nordicday a začala plánovat dekorace na letošní Vánoce :) 

Hezký večer všem!

R.



15 komentářů:

  1. Milá Ráďo, máte krásný pracovní kout! ;) Mám jednu technickou otázku... předpokládám, že k upravení těchto fotek do zářivé bělosti používáte Photoshop, je to tak? Díky a pěkné dny, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc zdravím Veru a děkuji za návštěvu :)
      Ano je to tak, všechny moje fotky upravuji ve Photoshopu.
      Hezký víkend ;-) R.

      Vymazat
  2. Líbí se mi moc a nejvíc ta lampa. Můžu se zeptat odkud je? Moc by se mi hodila do pracovny. Díky. Kamila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kami,
      děkuji za návštěvu a pochvalu :) Lampa je opravdu krásná, kombinace bílé a dřeva je úžasná. Je ze starší kolekce Madam Stoltz, mám jí už cca 2 roky a kupovala jsem jí na mamaisonblanche.cz (bohužel již není v nabídce), ale jukněte na nordicday.cz tam mají od této značky plno věcí, nebo i na jiné stolní lampy. Třeba něco ulovíte ;-)
      Hezký víkend ;-) R.

      Vymazat
  3. Radko, máte to opravdu krásné! Tam se musí pracovat jedna radost :)) Evi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi moc děkuji za návštěvu a musím souhlasit, je to příjemné pracovní prostředí ;-)
      Hezkou neděli :) R.

      Vymazat
  4. Radka, pracovný kút pôsobí veľmi ukľudňujúcim dojmom. Isto je to tými čistými líniami a samozrejme bielou farbou. Veľmi sa mi páči vychytávka so zakrytím káblov. Tie neznášam z celej duše a že ich býva neúrekom. Nádhera. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko moc zdravím a moc děkuji za návštěvu u mě! Tady jsem kabely mohla zakrýt, bohužel v pracovně co mám v ložnici to nejde, zásuvky potřebuju používat při práci... ale jsem ráda, že v obýváku to nikde nestraší. Hezkou neděli :) R.

      Vymazat
  5. Moc podařené, s tou deskou je to výborný nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martinko ahoj :) moc děkuji! Hezký zbytek víkendu :) R.

      Vymazat
  6. Radko, nádherný koutek .... a ten bílý PC je úžasný !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Markétko moc zdravím! a díky za nahlédnutí, jj pořád si to užívám :D Hezkou neděli :) R.

      Vymazat
  7. Radko já stále váhám jestli si pořídit k ntb i monitor a klávesnici a váše nádherná pracovna mě přesvědčila:) děkuju za inspiraci:) prosím, jaké je to značka monitoru a klávesnice? a ten stůl je úžasný, má akorát rozměry a krásné nohy, já mám ten, co vy před tím- ten s kulatýma kovovýma,ale tenhle je mnohem hezčí:) já sice nejsem až tak na bíločernou,ale u vás se mi moc líbí:) hezký den Káťa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc zdravím Káťo,
      děkuji za návštěvu a komentář. Jsem ráda, že jsem Vás mohla trošku inspirovat, to potěší :) Monitor mám Philips 23" a kupovala jsem zde http://www.czc.cz/ s obchodem jsem byla moc spokojená, kupovala jsem tam i klávesnici a myš... to je obojí HP. Se vším jsem max. spokojená. Toho bílého monitoru jsem se trošku bála, protože co jsem se různě ptala (u fotografů a grafiků), měla jsem informace, že bílé monitory všeobecně za moc nestojí. Nakonec jsem to riskla a vzala jsem to podle uvedených parametrů a jsem opravdu spokojená. Na moje focení a úpravy co dělám je to ok (samozřejmě, že taky záleží co máte za počítač, jako grafiku atd...), navíc má reproduktory 2x5W, takže sledování filmů a muzika za mě super. Jinak nohy ke stolu jsou z Ikea, ale nevím jestli jsou ještě v nabídce, mám už je nějaký ten pátek ;-), deska je z OBI a nechala jsem si jí uříznout, aby stůl nebyl tak hluboký (110x55cm). Ještě jednou díky a dobře pořiďte, hezkou neděli :) R.

      Vymazat
  8. Tak ať PC dlouho slouží :) Elegantní, čistý pracovní koutek.

    OdpovědětVymazat