PODZIM







                 




Dnes jsem si konečně našla chvilku a vnesla trošku podzimní nálady k nám domů. Mám ráda všechna roční období a každé má něco do sebe, ale na ten letošní podzim jsem se prostě těšila nějak víc než jindy a vede u mě krémová, béžová, šedá a copper... a dřevo samozřejmě. Těším se, až vyměním na podzimní a zimní období koberec (za šedý, který ale ještě nemám... nějak nemohu nikde objevit ten pravý)... tak uvidíme ;-)

Teď si přát už jen pohodu, klid a hodně zdraví!
Užijte si pohodový víkend :)

R.




3 komentáře:

  1. Ráďo, krása. Mám to u tebe moc ráda. Copper u mě taky tedˇcelkem jede :) M.

    OdpovědětVymazat
  2. Martinko ahoooj, děkuji za návštěvu! Nojo měděná frčí viď? :) Já jsem zatím sáhla jen po svíčce v HM, když jsem byla v centru, ale něco pořídím na ND. Minulej rok jsem to pořád zvažovala... ty první vlašťovky :D, ale pořád to bylo jo a ne... a letos už neodolám. A musím říct, že i ta zlata je krásná. No, zase dilema :D Mějte se krásně rodino, hezké dny Marti :) paa R.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobry den, mate moc krasne bydleni. Rada k Van chodim "nakukovat". :-) Moc se mi libi Vas stolek v obyvaku, muzete mi, prosim, poradit, kde takovy sezenu? Predem moc dekuji, Katka

    OdpovědětVymazat