KOLEKCE PRO DEJMIDAREK.CZ










Koncem roku mě oslovila úžasná Iri zda bych nesestavila kolekci pro jejich projekt dejmidarek.cz . Byla jsem nadšená, že i já mohu být toho všeho součástí, takže ještě jednou děkuji Iri a omlouvám se, že to tak trvalo ;-)


Určitě tento web nemusím představovat, ale jen pro jistotu... celé to funguje vlastně jako taková malá (velká) "továrna" na splněné sny ;-) 
Kromě toho, že může sloužit jako inspirace pro ostatní (tak jsem to brala já) s přímým odkazem na shopy, kde dané věci, produkty pořídíte. Tak ve finále slouží těm ...rodina, přátelé... jako opravdu skvělý seznam pro obdarování milované osoby. Takže... stačí se pouze zaregistrovat a můžete si sestavit svoji vlastní kolekci, obdarovat blízkého, či jen brouzdat a nechat se inspirovat... vždyť snít je tak krásné a plnit sny, ještě krásnější.


Moji kolekci, kde jsem se opravdu zasnila a sestavila, najdete ZDE.

Mějte krásný víkend... u nás se stále marodí a nebere to bohužel konce, takže mým největším přáním je, aby už Julie byla zdravá, bez stále se vracející teploty a aby konečně doktoři po měsíci a půl určili diagnózu. Jsem z toho opravdu vyčerpaná.



s láskou
Ráďa



p.s. příště fotky z pokoje Julinky, které jsme měly v Marianne bydlení, bohužel jsem zatím nezvládla sem na blog vložit.





3 komentáře:

  1. Kolekce je nádherná, bylo mi ctí ji pro Tebe připravit. Držíme s Domi palce, ať je Julinka brzy fit! Iri

    OdpovědětVymazat
  2. Kolekcia je krásna, moc rada chodím na Váš blog, obdivujem Vašu prácu..želám Julinke skoré uzdravenie, Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Objevte eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Výměna kdekoli - Čas jsou peníze. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    Otevřené obchody na eToro - 227,651,647

    OdpovědětVymazat